زندگی من
زندگی من
دلنوشته خومونی


اسطوره

 

بدترین درد توی دنیا اینه که توی خونه ی خودت غریب باشی
همه چی واست فراهم باشه و اما تو از اونا بی نصیب باشی
توی خونه ی خودت حس کنی که آدما محل تو نمیذارن
خیلی تلخه فکر کنی تو جمعشون تورو حتی به حساب نمیارن

اما وقتی که میری اون آدما میسازن ازت یه اسطوره ی پاک
میشی پهلوون میشی یه قهرمان وقتی که تنت بره به زیر خاک
اما وقتی که میری اون آدما میسازن ازت یه اسطوره ی پاک
میشی پهلوون میشی یه قهرمان وقتی که تنت بره به زیر خاک

♫♫♫

پشت هم از تو و خوبیات میگن این که جا خالیه دیگه بینشون
حتی اونکه بد بوده یه عمر باهات بعد مردنت میشه چه مهربون
با شمام آی آدما به من بگین چرا ما باید باشیم مرده پرست
چرا این محبت ظاهری رو نمیذاریم واسه اونکه زنده هست



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






سه شنبه 20 بهمن 1394برچسب:,

|
 


گالری تصاویر سوسا وب تولز

نازترین عکسهای ایرانی

 

 

سحر افشار

 

دی 1395
مهر 1395
خرداد 1395
فروردين 1395
اسفند 1394
بهمن 1394
دی 1394
آذر 1394
آبان 1394
مهر 1394
شهريور 1394
مرداد 1394
تير 1394
خرداد 1394
ارديبهشت 1394
فروردين 1394
اسفند 1393
بهمن 1393
دی 1393
آذر 1393
آبان 1393
مهر 1393
مرداد 1393
تير 1393
ارديبهشت 1393

 

هََمٰـیْشِــہْ
مسیر تنهایی
راستی؟خوبی؟
×××عِشق یَعنــــــــــــــی ایــــــــــــــن×××
خُــــــــدایـــــــا؟؟
(◕‿◕من یــ1ــکی✿)
ماه پیشونی 2
ماه پیشونی 1
اسطوره
.........
همیشه..............
ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺭﺍ ، ﺑﺎﯾﺪ ﻋﺼﺒﺎﻧﯽ ﮐرد............
اینـــــــــــو همینجوری نـــــــــنوشتـــــــــــم....
roya
ممنوع2
ممنوع
با صدا
همخواب
Adele-Hello
ممنون رفیق
تا حالاشده
هه
بخند>>>
سلام بر پاییز
یک دقیقه سکوت :
طوفان
بغض
لایک داره.............
.....
өـــоــراه өــоــيشگـــ ﮮ ...
مغروری تو ذاتمه......
دلم کسی میخاد
✘خوووووب گوش کنْ…✘
........
سلامتی خودم
هی تووووووووووووووووو
دلم تنگه
دو راهی..

 


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان زندگی من و آدرس bahar2528.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





چت روم آزادبچت
چت روم آزادبچت
باکس افزایش بازدید
سامانه افزایش بازدید شیک رنک
ردیابی ماشین
حمل هوایی ماینر از چین
لیزر دوچرخه
هد اپ یسپلی کیلومتر روی شیشه
جلو پنجره لیفان ایکس 60

 

هاست لینوکس
لیست وبلاگ پرطرفدار
خرید از علی اکسپرس تحویل ایران
خرید از علی بابا
جلو پنجره جک جی 5

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 83
بازدید ماه : 146
بازدید کل : 21254
تعداد مطالب : 220
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

ابزار وبلاگ نويسي
http://s5.picofile.com/file/8168149392/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%BA%D9%89.mp3.html

کد ِکج شدَنِ تَصآوير

زیبایی فونت فارسی را با فونت من ببینید
زیبایی فونت فارسی را با فونت من ببینید








زیبایی فونت فارسی را با فونت من ببینید . . . . زیبایی فونت فارسی را با فونت من ببینید

زیبایی فونت فارسی را با فونت من ببینید
. . .
زیبایی فونت فارسی را با فونت من ببینید
.

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->